Personnel Manager

Full-Time, Part-Time
Prague, Remote
Zveřejněno před 6 měsíců

Podporujeme informované rozhodování ve veřejné správě

Koho hledáme?

Naší misí je pomáhat nacházet nejlepší řešení důležitých celospolečenských problémů v ČR. Věříme, že lepší rozhodování státu výrazně zvýší kvalitu života nás všech. Po několika letech od založení bychom rádi našli posilu, která se postará o nábor nových kolegů, pomůže nám s péčí o náš skvělý tým a o kancelář, a občas pomůže i s administrativou.

Co bude náplní vaší práce?

  • Zajišťovat průběžný nábor nových kolegů a stážistů
  • Dávat pozor, že každodenní chod kanceláře běží tak, jak má
  • Podporovat interní komunikaci a organizovat pravidelná společná setkání
  • Spolupracovat s kolegy na komunikaci, s grafikem nebo s našimi účetními
  • Řešit obecnou administrativu a občas pomáhat ve fundraisingu (granty, výběrová řízení)

Co by bylo fajn mít:

  • Zkušenosti v oblasti HR, provozního řízení nebo office managementu
  • Proaktivní přístup k problémům, samostatnost a dobrý time management
  • Zájem o fungování české veřejné správy a chuť ji pomáhat zlepšovat
  • Základní znalost účetnictví a zkušenost s grantovými řízeními

Co můžeme nabídnout?

  • Příležitost pracovat v organizaci s reálným společenským dopadem
  • Spolupráci se zajímavými lidmi napříč akademickou, vědeckou a politickou sférou
  • Spolupráci se zkušenými kolegy z akademie, soukromého sektoru i politiky
  • Úvazek 0,5+ a velkou časovou flexibilitu (možnost částečné práce z domova)
  • Kancelář v centru Prahy (Kampus Hybernská)

Chcete pracovat pro České priority?

Pokud vás zaujala tato možnost spolupráce, pošlete nám prosím svůj životopis a krátké shrnutí toho, proč se právě vy chcete zapojit do týmu Českých priorit na email [email protected].
Těšíme se na viděnou!

Zobrazit další pracovní nabídky od Českých priorit.

Specifikace zaměstnání

Kategorie zaměstnáníCoordination, HR, Project Management
Oblast zájmuPolicy making

Požádat online